بهترین نکات درباره عمل بینی طبیعی
نوشته شده توسط : shaapaarak

اگر همیشه نسبت به بینی خود احساس بدی دارید ، ممکن است وقت آن باشد که به عمل بینی طبیعی ، جراحی پلاستیک که بینی شما را تغییر شکل می دهد روی بیاورید، که با بقیه ویژگی های صورت شما هماهنگ باشد، شما تنها فردی نیستید که می خواهید بینی خود را طبیعی تغییر دهید. جراحی بینی اولین عمل جراحی زیبایی محبوب در ایران است. عمل بینی طبیعی طوری تنظیم می شود که با بقیه ویژگی های صورت شما تقارن داشته باشد تا کاملا طبیعی به نظر برسد.

 موارد زیر نکاتی در مورد داشتن بینی طبیعی است که همیشه می خواسته اید. مشاوره و انتظارات اولیه در مشاوره اولیه ، پزشکان با بررسی سابقه پزشکی شما، از شما میپرسند که دوست دارید بینی شما چگونه متفاوت شود. به طور خاص چه چیزی را دوست ندارید؟ شاید در قسمت میانی برجستگی دارید یا احساس می کنید سوراخ های بینی شما بسیار پهن است. شاید بینی شما خیلی بلند باشد یا نوک آن افتاده باشد. مهم این است که در مورد آنچه می خواهید تغییر دهید و چگونه می خواهید بینی شما ظاهر شود ، شفاف سازی کنید. عمل بینی طبیعی بسیار رایج شده است و دکتران ترکیب بینی و صورت شما را بررسی می کنند. آن ها توصیه هایی برای تغییر بینی شما می دهند  تا اندازه و شکل آن با اندازه صورت شما بهتر و طبیعی تر مطابقت داشته باشد و تقارن ویژگی های صورت شما را برجسته کند. به قول معروف ، دکتر هی می دانند که شما فرمی می خواهید که طبیعی بوده و آن ها عمل بینی طبیعی را پیشنهاد می دهند. متخصصان می توانند از یک شبیه سازی کامپیوتری برای نشان دادن تصاویر دیجیتالی بینی بعد از عمل بینی طبیعی ، هم در نمای پروفایل و هم در نمای جلو ، بر اساس بازخورد شما و تخصص و تغییرات پیشنهادی در بینی استفاده کنند. 

چیزی که میبینی رو دوست داری؟ داشتن انتظارات واقع بینانه بسیار مهم است و این تصاویر از ظاهر بینی شما بعد از عمل جراحی بخش مهمی از درک این است که عمل بینی طبیعی چگونه می تواند به دست آورد. به جراح خود اعتماد کنید جراحی بینی یک متخصص با تجربه  است. 

 او می تواند عکس های قبل و بعد از بیماران خود را به شما نشان دهد ، و شما می توانید بهبودهای ظریف و چشمگیری را در ظاهر صورت آنها مشاهده کنید. اگر شما  مطمئن هستید، برای عمل بینی طبیعی آماده شوید.

 شما به فردی نیاز دارید که با شما به جراحی بیاید و بعد از جراحی شما را به خانه برساند. اگر کار می کنید ، برای استراحت برنامه ریزی کنید تا استرس نداشته باشید. ممکن است آتل بینی داشته باشید یا نداشته باشید. عاقلانه است که حداقل یک هفته برای استراحت در خانه برنامه ریزی کنید. چندین دستورالعمل مهم قبل و بعد از عمل برای جراحی بینی خود خواهید داشت. پیروی از هر دستورالعمل برای اطمینان از بهبود مناسب بسیار مهم است. در صورت سیگار کشیدن ، دکتر لوپز از شما می خواهد که سیگار را ترک کنید و شما باید حداقل دو هفته قبل و بعد از عمل سیگار را ترک کنید. دکتر لوپز یک لیست کامل مکتوب از دستورالعمل های قبل و بعد از عمل ارائه می دهد. پیروی از آنها به اطمینان از بهبود طبیعی و نتیجه زیبا کمک می کند.

برای رزرو وقت مشاوره حتما به سایت https://amal-bini.com/ مراجعه کنید.

 





:: برچسب‌ها: "عمل بینی طبیعی" , "عمل بینی" ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: